Sunday 31 July 2011

MARBLE CHEESE BROWNIES & CHOC MOIST CAKE


Bg yg menyukai cheese pasti anda akan terliur...Marble Cheese Brownies yang gebu untuk anda...Gambar bawah ni gambar yang diambil semasa Marble Cheese Brownies masih dalam oven...


Yang ni pula dari pandangan sisi Marble Cheese Brownies...Baunya sangat sedap...menggugat iman bg yang puasa


Pasti anda ingin lihat rupa Marble Cheese Brownies apabila dipotongkan...Inilah rupanya...


Maaf ye gambarnya agak kabur skit sebab saya snap guna camera handphone yang pixel rendah...


Seterusnya merupakan gambar Choc Moist Choc yang sangat simple...


Menarikkan edible image ni...menyerikan lagi Choc Moist Cake ni...

Marble Cheese Brownies & Choc Moist Cake ni saya berikan kepada kakak saya sekeluarga untuk mereka rasa dan komen...Saya share komen mereka dengan anda...Komen ni merupakan SMS yg saya hantar kepada kakak saya...



Kedua-dua komen ni merupakan  komen daripada kakak, abg ipar dan juga anak saudara saya, Haikal & Hakimi yg merasa Marble Cheese Brownies & Choc Moist Cake yg saya buat...Seperti biasa sekiranya ada yg berminat boleh SMS/email saya... :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...