Monday 25 July 2011

APOM PALKODOT

Sebut je nama Apom Palkodot, pasti terlintas di fikiran anda apom yang sangat comel dan dihiasi dengan corak palkodot yang pelbagai warna...Nurairy Bakery turut menerima tempahan Apom Palkodot...

Saya uploadkan gambar Apom Palkodot yang saya buat untuk anak-anak buah saya yang amat menyukainya...Siap berebut nak makan, bila habis minta buat lagi...Saya sedekahkan juga pada jiran, Puan Asiah dan mak mertua kakak, Puan Syadah...Tak lupa juga kepada rakan sepejabat saya...



Gambar ni snap masa masih ada setengah adunan lagi untuk disiapkan




Setelah selesai  menyiapkan 70 biji Apom Palkodot yang comel....



Gambar berikutnya saya snap berdasarkan warna apom palkodot tersebut....


Apom oren palkodot pink...



Apom purple palkodot pink



Apom hijau palkodot pink



Apom pink palkodot putih...



Kemudian saya bahagikan kepada anak-anak buah saya, mak mertua kakak, jiran dan rakan sepejabat...


Yang ni khas untuk anak-anak buah kesayangan, Haikal dan Hakimi...Hari kedua mereka makan Apom Palkodot...Mereka sangat sukakannya...



Yang ni pulak untuk mak mertua kakak, Puan Syadah sekeluarga...



Ini untuk jiran, Puan Asiah...



Yang terakhir ni untuk rakan sepejabat...


Sekiranya anda berminat untuk menempah Apom Palkadot yang comel ini, boleh sms saya di talian 012-5164776 atau 019-4978747 



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...