Monday 25 July 2011

COKLAT 4 U....

Kanak-kanak amat sukakan coklat...Namun, kita yang besar panjang ni pun tak terkecuali kn? Nurairy Bakery membawakan anda, homemade coklat...rasanya sangat sedap...yummmy....yummmy... 

Semua gambar coklat yang bawah ni  yg saya buat tapi sayangnya ianya hanya 1-3 bentuk sahaja dan hanya 2 warna...Actually coklat ni dibuat pada saat akhir untuk orang jauh sebab tu hanya dua color dan hanya filling strawbery je...tapi saya buatkan juga atas permintaannya serta janji saya padanya...

Tapi jangan risau untuk anda yang nak order...anda boleh pilih filling kesukaan anda...warna coklat, perisa serta bentuk coklat kesukaan anda... Insyaallah saya akan siapkan tempahan anda seperti yang anda tempah...



Saya perincikan satu persatu untuk anda lihat...














Maaf ye sebab saya tak letak senarai harga...Saya akan update as soon as possible...Jangan marah ye... :-)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...