Thursday 15 September 2011

KULIT TART

Pada 10 Ogos 2011, saya terima tempahan dari Kak Fauziyah dari Kuala Ketil, Kedah...Jauh customer saya kali ni..Kak Fauziyah order sebanyak 1000 kulit mini tart (saiz 4cm)...Saiz yang sangat comel...Pada 13 Ogos 2011, Kak Fauziyah menambah sebanyak 500 biji lagi menjadikan keseluruhannya 1500 biji kulit mini tart..Agak kalut juga saya dibuatnya kerana kesemuaanya perlu disiapkan pada 16 Ogos 2011...Alhamdulillah, saya berjaya siapkan tepat pada masanya... :)


Gambar ni saya snap sebaik saje kulit tart dikeluarkan dari oven...masih panas lagi ni... :)


Kulit tart yg comel ni disusun dalam bekas kedap udara supaya ianya tahan lama...Kalo simpan dalam bekas kedap udara boleh bertahan selama 2 bulan...lama kn? :)


Siap 1500 biji kulit mini tart (saiz 4cm) untuk Kak Fauziyah...Terima kasih untuk tempahan...


Bagi yg berminat, boleh hubungi saya untuk tempahan... Saya uploadkan contact no. saya...SMS pun saya terima yer... :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...