Sunday 31 July 2011

APOM PALKADOT UNTUK KAK ILA...

Kak Ila call saya pada 28 Julai 2011 untuk tempahan dan akan ambil awal pagi 29 Julai 2011...Memang agak mengejut tapi Kak Ila merupakan coursemate saya di UPM jadi saya ambil tempahan darinya... Kak Ila tetapkan tema warna iaitu warna kesukaannya, warna purple...Saya siapkan tempahannya dengan bertemakan warna purple, filling blueberry...


Ni Apom Palkadot bertemakan warna purple yang telah siap..Special untuk Kak Ila...


Ni dari sudut pandangan sisi yang saya snap..Kalo perhatikan ade warna lain selain warna purple...Actually adunan warna purple dah tak cukup jadi saya gantikan dengan warna lain...Alhamdulillah Kak Ila memahaminya...TQ Kak Ila sebab faham...Sorry juga sebab 10-15 biji tidak bertemakan warna purple...

Saya juga sempat snap gambar Apom Palkadot mengikut warna palkadotnya...


Apom purple palkadot kuning


Apom purple palkadot oren


Apom purple palkadot pink


Apom purple palkadot putih & apom putih palkadot purple


Saya sempat bertanyakan rasa Apom Palkadot kepada Kak Ila..Anda boleh baca testi dari Kak Ila..Testi ni dr Handphone saya yang saya snap gambar untuk tontonan anda semua...


Terima kasih Kak Ila untuk tempahan dan sokongan... Kepada sesiapa yang berminat boleh SMS or email saya...TQ

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...