Wednesday 24 April 2013

KULIT TART & APOM...

Tempahan yang pertama ni dari kakak sulung saya..Dia tempah 50 pcs Apom Angry Bird dan 50 pcs Angry Bird, Strawberry & Palkadot (yang ni katanya untuk pengasuh anaknya).



Tempahan  seterusnya ni sayangnya saya tak snap gambar pn..elok dah de kat customer baru la teringat tak tgkp gambar lagi..dah xboleh buat apa dah kn..xkn nak minta balik kot untuk tgkp gmbr..tak boleh la macam tue kn..hehe

Tempahan dari Kak Ain..Kak Ain order 200 pcs Kulit Tart bersaiz 4.5cm..Kak Ain ni orang berniaga gak.. Tak silap saya Kak Ain order ni untuk buat tart untuk dijual..Senangkan tak yah nak susah payah nak buat kulit tart, order je dari saya..anda just letak sahaja inti dalam kulit tart tersebut..so apa tunggu lagi, jom order kulit tart dari saya..dapat jimatkan masa dan tenaga anda..

Untuk tempahan, boleh hubungi saya.. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...