Saturday 22 October 2011

TEMPAHAN DAN TESTER UNTUK KAK IRRA...

Saya terima tempahan 50 biji Apom Palkadot dari Kak Irra pada 13 Oktober 2011...Kak Irra nak filling campur-campur jadi saya buatkan 6 jenis filling (Coklat, Kiwi, Lemon, Oren, Strawberry dan Blueberry) serta 6 jenis adunan warna...

Pada 14 Oktober, Kak Irra menambah tempahan iaitu 20 biji Blueberry Cheese Tart...Pada 20 Oktober 2011, Kak Irra nak sepaket percubaan Popia Nestum dan juga tester Chocolate Muffin...saya siapkan semua tempahan dan tester untuk Kak Irra pada 21 Oktober 2011...

Saya snapkan gambar untuk anda...


50 biji Apom Palkadot...


20 biji Blueberry Cheese Tart...


Tempahan dan tester untuk Kak Irra...


Saya turut bertanyakan komen Kak Irra berkenaan Apom Palkadot dan Blueberry Cheese Tart..Apom Palkadot kali ini menggunakan adunan yg lain untuk lebih lembut dan gebu...Oleh itu, saya bertanyakan feedback Kak Irra...Ini komen Kak Irra...


Terima kasih Kak Irra untuk tempahan...Berminat boleh SMS/Email/FB saya... :-)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...