Monday 17 October 2011

APOM PALKADOT UNTUK KAK ITA...

Saya terima tempahan Apom Palkadot dari Kak Ita melalui Kak Irra untuk sedikit kenduri yang Kak Ita adakan...Saya terima tempahan pada 13 September 2011 untuk kenduri pada 14 September 2011...Masanya agak singkat tapi saya terima tempahan ini...Kak Ita tempah sebanyak 50 biji Apom Palkadot dan filling campur2..

Jadi saya letakkan 5 jenis filling untuk Kak Ita iaitu Strawberry, Blueberry, Lemon, Kiwi dan Oren dengan 4 jenis adunan warna...Semoga kenduri yg diadakan berjalan seperti yg dirancang...amin :-)

Seperti biasa, saya snapkan gambar sebelum dihantar kepada Kak Ita dan Kak Irra di Jabatan Veterinar Daerah Barat Daya, Pulau Pinang....


Terima kasih ye Kak Ita untuk tempahan.....


Berminat boleh SMS/Email/Call/FB saya.... :)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...