Thursday 24 October 2013

TEMPAHAN DARI KAK NANI...

Saya terima tempahan Kak Nani...Tak sampai hati nak menolak memandangkan saya telah menolak tempahannya sekali disebabkan berkursus..Maaf untuk perkara yang tidak dapat dielakkan..Kebetulan saya balik dari kursus seketika, jadi saya isi masa lapang dengan terima tempahan dari Kak Nani...

Kak Nani tempah 200pcs Kulit Tart bersaiz 4cm sebagai permulaan untuk mencuba membuat tart... :)

Tangkap gambar sebelum delivery to Kelana Jaya... :)

Keesokkan harinya, saya terima sms daripada Kak Nani...Jom lihat SMS Kak Nani...


Terima kasih Kak Nani untuk tempahan...Bagi yang ingin mencuba untuk membuat tart untuk berniaga or makan-makan tapi tak ada masa yang lama untuk membuat Kulit Tart...Jom hubungi saya untuk tempahan... :)


2 comments:

  1. hai..saya ni adik k.nani..;-)) saya pun nak tempah jugak! ;-))

    ReplyDelete
  2. salam.. boleh whatsapp sy 019-4052824.. sy nak oder kulit tart saiz 5 cm... saiz besar...sy cari no.tel puan di blog ni tapi xde.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...