Sunday 28 April 2013

TEMPAHAN HARI RAYA...

Untuk tempahan hari raya, sayangnya saya tidak sempat untik snap gambar..apepun saya catatkan apa yang ditempah oleh customer..

Saya tak ambil banyak sangat tempahan untuk raya sebab saya takut tak dapat siapkan tempahan customer..al maklumlah saya bekerja dan dalam masa yang sama ambil tempahan dari customer..tak terkejar dibuatnya..kalo ada pembantu lain la kan? Saya nak buat semua..nak pengsan jugak dibuatnya..haha

Tempahan dari kakak sulung saya..mungkin banyak orang yang order darinya..semua di'pack' 50 pcs dengan corak dan filling yang dipinta oleh customer..saya ringkaskan je ye..50 pcs Apom Lady Bird, 100pcs Apom Strawberry dan 100pcs Apom Angry Bird..

Tempahan seterusnya dari Kak Normi, my regular customer...7 biji Carrot Cake telah ditempah oleh Kak Normi..

Terima kasih untuk tempahan anda semua.. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...