Friday 16 September 2011

AGEN APOM PALKADOT

Kali ni saya buat Apom Palkadot untuk diletakkan di kedai-kedai...First time untuk melihat pasaran Apom Palkadot jadi hanya diletakkan di 2 tempat sahaja...Alhamdulillah Apom Palkadot mendapat sambutan yg baik..Agen-agen ini mempunyai cara menjual yg berlainan jadi cara pembungkusan saya pun berlainan... ;)



Ni yang pertama...


dan yg ni yg kedua...


Bagi yg berminat untuk menjadi agen Apom Palkadot...anda dialukan untuk SMS/Email/FB saya untuk berbincang dengan lebih lanjut :)

2 comments:

  1. nak tanya,,,kalu yg packing da 2 biji tu brapa rm?

    ReplyDelete
  2. Maaf Qaseh Yana..saya lambat balas...kalo yg packing 2 biji tu RM0.70 shj..tp kalo Yana ambil banyak saya boleh kurangkan lagi... :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...